Algemeen - Problemen met inloggen cPanel

De gegevens van je account ontvang je automatisch bij het afsluiten van een hosting pakket bij Surver. Inloggen op je cPanel account is relatief eenvoudig maar mocht het toch niet lukken dan kan dat verschillende oorzaken hebben:

  1. Onjuiste login URL - Als je net een nieuw account hebt aangevraagd en een nieuw domein hebt geregistreerd dan is de kans groot dat jouw domein nog niet verwijst naar onze servers. In dit geval kun je beter toegang proberen te krijgen via de link met het ip:poort-adres
  2. Firewall - Het is ook mogelijk dat je firewall de cPanel poorten blokkeert door middel van je internetverbinding. In dit geval kun je altijd contact opnemen met onze support afdeling. We sturen je dan een tijdelijke cPanel login url.
  3. Onjuiste gebruikersnaam - De gebruikersnaam van het hosting account kan worden gecontroleerd in je Surver klantenpaneel of in de mail die we je gestuurd hebben bij de oplevering van het account. Mocht je deze mail niet meer kunnen terugvinden dan kunnen we je de inloggegevens altijd opnieuw mailen. Stuur hiervoor een mail naar support@surver.nl.
  4. Onjuist wachtwoord - Het wachtwoord van het hosting account kan worden gecontroleerd in je Surver klantenpaneel of in de mail die we je gestuurd hebben bij de oplevering van het account. Mocht je deze mail niet meer kunnen terugvinden dan kunnen we je de inloggegevens altijd opnieuw mailen. Stuur hiervoor een mail naar support@surver.nl.
Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op