E-mail - Webmail: Handtekening instellen

Per e-mail account kun je een eigen identiteit instellen met een aangepaste naam of bedrijfsnaam. Mocht je je identiteit willen aanpassen dan kan dat via onderstaande stappen:

1. Surf naar je webmail via je https://webmail.domeinnaam.nl

2. Het login scherm van je webmail wordt weergegeven

3. Log in met je mailadres als gebruikersnaam (vb. info@domeinnaam.nl) en je wachtwoord

4. Wanneer je gegevens juist zijn wordt je automatisch doorgestuurd naar de inbox van je webmail

5. Klik links in het verticale menu op Identiteiten en klik daarna op de identiteit die je wilt wijzigen

5. Overloop de instellingen die je graag zou willen wijzigen:

  • Weergavenaam - De naam die ontvangers te zien krijgen wanneer ze een mail van je ontvangen. Dit kan je persoonlijke naam of bedrijfsnaam zijn
  • E-mail - Het mailaccount vanwaar je mails stuurt
  • Organisatie - Je bedrijfsnaam
  • Antwoord-aan - Mocht je reacties van klanten willen doorsturen naar een ander mailadres dan kun je dat hier aangeven
  • Bcc - Mocht je standaard een kopie van je mails willen versturen naar een ander mailadres dan kun je dat hier aangeven
  • Stel in als standaard - Vink aan als je deze identiteit als standaard identiteit wilt gebruiken bij het opstellen van een nieuwe mail
  • Ondertekening - Geef hier je persoonlijke handtekening op

6. Bevestig je wijziging via de knop Opslaan

Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op