Bestellen - Hostingpakket bestellen

Via onderstaande stappen zet je snel en eenvoudig een nieuw (Managed) WordPress hosting pakket op:

1. Log in op je account bij Surver via https://my.surver.nl

2. Klik links onderaan in het menu Bestellen

3. Selecteer links uit het overzicht de gewenste diensten categorie waarvoor je een bestelling wilt plaatsen. 

Meer informatie over de desbetreffende diensten en specificaties vind je terug op onze website.

4. Wanneer je een dienst hebt gekozen klik je simpelweg op de groene knop Bestellen

5. Bij de volgende stap kun je aangeven of je een nieuwe domeinnaam wilt bestellen of een bestaand domein wilt verhuizen. Indien je eerst je site zelf wilt verhuizen of laten verhuizen door Surver support raden we aan de derde optie te kiezen; Ik gebruik mijn bestaande domeinnaam en update zelf mijn nameservers. In dit geval wordt het nieuwe pakket aangemaakt onder het juiste domein, maar wordt het domein zelf niet verhuisd. Zo voorkom je problemen met de bereikbaarheid van je diensten.

Het domein kun je alsnog later - na het migreren van je site, mailaccounts en DNS records - verhuizen via een aparte bestelling.

Wanneer je de gewenste domeinnaam en extensie hebt ingevuld klik je op de groene knop Controleer/Verhuis/Volgende

6. Op de volgende pagina kies je de gewenste facturatie periode. Bij de meeste diensten geven we een korting als je kiest voor Per jaar

7. Optie 1 - Bij het bestellen van een (Managed) hosting pakket bieden we optioneel ook de mogelijkheid om de standaard hoeveelheid NVMe opslag verder uit te breiden.

8. Optie 2 - Als extra service kun je zowel je WordPress site, alle mailaccounts en DNS zones snel en professioneel laten migreren door Surver support. Indien je deze optie selecteert ontvang je bij oplevering van het pakket een mail met meer informatie.

9. Is je bestelling compleet, klik dan rechts in het overzicht op de groene knop Doorgaan

10. Onderstaand een overzicht van de diensten in je winkelmand. Wens je meer diensten of domeinen toe te voegen dan kun je altijd bovenstaande stappen 1 t/m 9 opnieuw volgen

11. Indien je een kortingscode hebt kun je deze hier invoeren

11. Indien je hebt aangegeven een nieuw domein te registreren of een bestaand domein te verhuizen, dan kun je bij de volgende stap aangeven of je de domein(en) wilt registeren met je eigen gegevens, of op naam van een andere contactpersoon binnen je account.

12. Als laatste stap kun je aangeven met welke betaalmethode je de factuur wenst te betalen. Wanneer je eerder hebt gekozen voor iDEAL of automatisch incasso dan zal deze methode al zijn voorgeselecteerd.

13. Nadat je bent akkoord gegaan met onze  Algemene voorwaarden kun je de bestelling plaatsen via de groene knop Afrekenen

14. Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgestuurd naar onze payment provider. Na je betaling wordt je dienst direct voor je geactiveerd en ontvang je een bevestigingsmail met je bestelling en de inloggegevens van je pakket. Indien je bij je bestelling hebt gekozen voor betaling via automatisch incasso dan wordt de bestelling eerst door onze supportafdeling gecontroleerd. Binnen maximaal 15 minuten zal de bestelling worden doorgezet.

Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op