Administratie - Diensten overzetten naar een ander klantenaccount

Het kan zijn dat je (een deel van) de diensten binnen je account bij Surver wilt overzetten naar een ander administratief account. Hiervoor bieden we onderstaande mogelijkheden:

1. Reeds bestaand account - Wanneer het account naar waar je diensten wilt verplaatsen reeds actief is bij Surver dan volstaat het om een mail te sturen naar support@surver.nl met een overzicht van de diensten die je wilt verplaatsen. Wij maken de wijziging dan handmatig voor je in orde.

2. Nieuw account - Wanneer je diensten gekoppeld moeten worden aan een nieuwe eigenaar die nog geen klant is bij Surver dan volstaat het om ons per mail de nieuwe (bedrijfs)gegevens van deze klant te sturen, als ook een overzicht van de diensten die je graag wilt verplaatsen. Wij zetten dan een nieuw account op en maken de wijziging handmatig in orde.

We ontvangen dan graag:

  • Bedrijfsnaam (optioneel)
  • Adresgegevens
  • Postcode & plaats
  • Voor- en achternaam contactpersoon
  • Mailadres contactpersoon
  • Telefoonnummer contactpersoon

3. Andere tenaamstelling - Wanneer je bedrijfsnaam wijzigt dan volstaat het om je klantgegevens te wijzigen. Via dit artikel leggen we je uit hoe je alle gegevens kunt wijzigen: https://support.surver.nl/article/24-administratie-contact-en-adresgegevens-wijzigen

Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op