E-mail - Webmail: Inkomende mail markeren als niet-SPAM

Onze professionele SpamExperts spamfilters houden 99% van alle inkomende SPAM berichten tegen. Deze berichten worden gemarkeerd als SPAM en in een aparte SPAM-folder geplaatst binnen je Webmail omgeving.

Het kan soms gebeuren dat een mail - afkomstig van een legitiem iemand - alsnog in de SPAM folder belandt. In dat geval kun je het mailtje altijd handmatig als niet-SPAM markeren. Via onderstaande handleiding leggen we je graag uit hoe dat moet.

1. Surf naar je webmail via je https://webmailsecure.com

2. Het login scherm van je webmail wordt weergegeven

3. Log in met je mailadres als gebruikersnaam (vb. info@domeinnaam.nl) en je wachtwoord

4. Wanneer je gegevens juist zijn wordt je automatisch doorgestuurd naar de inbox van je webmail

5. Klik links in het verticaal menu op Spam om naar je SPAM box te gaan

5. Klik op de mail die je graag wilt markeren als niet-SPAM

6. Klik daarna rechtsboven in je scherm op het icoontje Niet Spam

7. De mail wordt gemarkeerd als niet-SPAM en wordt verplaatst naar je inbox. Mocht je alsnog een mail ontvangen van deze afzender dan zal de mail in de inbox worden geplaatst.

Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op