Google Workspace - Licentie aanvragen/opzeggen

Via onderstaande stappen bestel je snel en eenvoudig nieuwe Google Workspace licenties: 

1. Log in op je account bij Surver via https://my.surver.nl

2. Klik links onderaan in het menu Bestellen

3. Selecteer links uit het overzicht de gewenste diensten categorie waarvoor je een bestelling wilt plaatsen. Selecteer E-mail diensten wanneer je Google Workspace licenties wilt bestellen

4. Wanneer je een dienst hebt gekozen klik je simpelweg op de groene knop Bestellen

5. Bij de volgende stap kun je aangeven of maandelijks of jaarlijks wilt betalen en hoeveel licenties/accounts je wilt afnemen

6. Geef ook aan op welk domein je Google Workspace wilt configureren

7. Optioneel kun je er ook voor kiezen de volledige setup te laten verzorgen door Suver support. Buiten het aanvragen van de licenties, maken we ook alle benodigde mailaccounts aan, importeren we de huidige mailboxen via IMAP, voeren de nodige DNS wijzigingen door en configureren alle forwarders en filters. De kosten bedragen éénmalig €99,- (excl. BTW).

8. Is je bestelling compleet, klik dan rechts in het overzicht op de groene knop Doorgaan

10. Onderstaand een overzicht van de diensten in je winkelmand. Wens je meer diensten of domeinen toe te voegen dan kun je altijd bovenstaande stappen 1 t/m 9 opnieuw volgen

11. Indien je een kortingscode hebt kun je deze hier invoeren

12. Als laatste stap kun je aangeven met welke betaalmethode je de factuur wenst te betalen. Wanneer je eerder hebt gekozen voor iDEAL of automatisch incasso dan zal deze methode al zijn voorgeselecteerd.

13. Nadat je bent akkoord gegaan met onze  Algemene voorwaarden kun je de bestelling plaatsen via de groene knop Afrekenen

14. Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgestuurd naar onze payment provider. 

Na je betaling wordt je account bij Google Workspace opgezet en worden de nodige licenties aangevraagd door Surver support. Zodra je account actief is - binnen 3-4 uur - ontvang je van ons een de inloggegevens van je Google Admin account en kun je aan de slag met onze handleidingen voor het aanmaken van accounts en het wijzigen van de DNS instellingen.

Indien je bij je bestelling ervoor hebt gekozen de setup uit te besteden aan Surver support dan ontvang je nog een aparte mail waarin we vragen om de inloggegevens van de huidige mailaccounts. Wanneer we deze hebben ontvangen zullen wij de setup starten. Afhankelijk van het aantal mailboxen en de hoeveelheid te migreren data kun je vaak binnen 24 - 48 uur aan de slag met het versturen en ontvangen van mails.

Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op