Google Workspace - Instellen in Outlook (new)

In dit artikel leggen we kort uit hoe je een Google workspace account toevoegt aan de nieuwe versie van Outlook.


  1. Open de nieuwe versie van Outlook (Outlook (new)).
  2. Als je nog geen account hebt ingesteld krijg je dit scherm te zien

  1. Als je Outlook al een keer hebt ingesteld dan kan je bovenin op 'Weergeven' en dan 'Weergave instellingen' klikken

  1. Klik nu op 'Accounts' en dan 'Account toevoegen'

  1. Vul het emailadres in van je Google workspace account
  2. Klik op Doorgaan en daarna weer op Doorgaan
  3. Je wordt omgeleid naar de browser waar je moet in loggen op je Google workspace account
  4. Ga akkoord dat Microsoft je emailgegevens mag inzien en doorloop de stappen
  5. Je wordt vanuit de browser weer richting Outlook gestuurd
  6. Doorloop de stappen bij Outlook om het proces af te ronden.
Heeft dit artikel je goed geholpen? Bedankt voor je feedback! Er was een probleem bij het indienen van je feedback. Gelieve het later nogmaals te proberen.

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op